Intereno is actief op het gebied van keukenrenovaties bij consumenten in heel Nederland. In verband met groei van ons bedrijf zijn wij op zoek naar een enthousiaste nieuwe collega met relevante werkervaring die ons team op kantoor gaat versterken. Het betreft een functie voor 37,5 uur per week.

Je komt terecht in een team met een informele sfeer wat er samen voor zorgt dat de keukenrenovaties bij onze klanten in goede banen worden geleid.

Je hebt reeds werkervaring opgedaan in de keukenbranche en/of interieurbranche en met jouw kennis krijg je een coördinerende rol op de afdeling Operations.

Je hebt ervaring met orderverwerkingsprocessen en aftersales en je zult daar binnen de afdeling een leidinggevende rol in gaan spelen.

Goede communicatieve vaardigheden en secuur kunnen werken zijn hierbij onmisbaar.

Communicatie met monteurs en inmeters zullen ook deel uitmaken van je dagelijkse werkzaamheden.

Je rapporteert en geeft ondersteuning aan de directie.

Ervaring met Microsoft Office is onmisbaar. Ervaring met Exact Online is een pre.

Ben jij de enthousiaste nieuwe collega met die no nonsense mentaliteit die we zoeken? Aarzel dan niet en stuur ons je sollicitatie met C.V..

Soort dienstverband: Fulltime

Aanvullende vergoedingen:

Arbeidsvoorwaarden:

Werkschema:

Werklocatie: Fysiek



Bel direct Direct solliciteren
Vacatures
Bekijk alle vacatures